دانلود صدها کلیپ و مستند،،در دوران دفاع مقدس-09114221006

دانلود صدها کلیپ و مستند،،در دوران دفاع مقدس-09114221006

دانلود صدها کلیپ و مستند،،در دوران دفاع مقدس-09114221006

دانلود صدها کلیپ و مستند،،در دوران دفاع مقدس-09114221006

نحوه انتقال مطالب از وبلاگ های سرور های ای..رانی به .....


چنانچه مایل به انتقال همه‏ی مطالب وبلاگ مبدا به وبلاگ جدید نیستید و تنها میخواهید بعضی از مطالب را به دلخواه منتقل کنید، کافی است قبل از برون‌بری مطالبی را که نمیخواهید منتقل شوند را از وبلاگ مبدا حذف کنید یا به حالت پیشنویس درآورید، همچنین میتوانید پس از انتقالِ وبلاگ، مطالبی را که نمیخواهید از وبلاگ جدید حذف کرده یا درفت کنید. توجه داشته باشید که در بلاگر و وردپرس مطالبِ پیشنویس نیز در برون‏بر وبلاگ می آیند، همچنین با کمی دقت میتوانید با نت پد فایلِ برون‌برِ افزونه‏ی Exporter، و برون‌برِ وردپرس را باز کرده، آنرا ویرایش کنید.

ادامه مطلب ...

آموزش ساخت وبلاگ در بلاگفا –

یرای ایجاد وبلاگ در بلاگفا تنها کافیست در بخش ثبت وبلاگ جدید فرم مربوطه را کامل کنید.
در فرم ثبت نام میبایست یک نام کاربری (username) برای خود در نظر بگیرید و توجه داشته باشید که آدرس اینترنتی وبلاگ شما بصورت http://username.blogfa.com خواهد بود، بنابراین اگر آدرس خاصی مد نظر شماست بطور مثال http://yourname.blogfa.com تنها کافیست نام خود (yourname)را به عنوان نام کاربری وارد کنید. در انتخاب نام کاربری خود دقت کنید تا در آینده نیاز به تغییر آدرس وبلاگ و ایجاد وبلاگ جدید نشوید

ادامه مطلب ...

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

هموار شدن راه بهشت با صبر در ناملایمات

«راه بهشت مشحون و مملو است از ناگواریها و شکیبائی در برابر آنها، کسی که در دنیا بر مشکلات راه خدا صبر کند و با نفس خود مجاهده کند و در مقابل ناملایمات شکیبائی ورزد داخل بهشت می شود؛ ولی راه جهنم پر است از شهوات و لذات، کسی که در مقابل خواسته های نفس أماره سر تسلیم فرود آورد و آنچه نفسش از شهوات از او بخواهد به او بدهد عاقبتش آتش دوزخ خواهد بود».

ادامه مطلب ...

دروغ از منظر قرآن و روایات

دروغ در دنیا و آخرت انسان را از رحمت الهی محروم می کند و در میان مردم بی اعتبار می نماید و اعتماد عمومی را سلب و جامعه را به بیماری نفاق دچار می سازد و از آفات زبان و خراب کننده ایمان است.

ادامه مطلب ...

مسئولین بدانند که :

ما از اینجا خواهیم رفت ، هیچ شکی نیست ، من زودتر و شما هم بعداً می آیید ، این مسئله ای نیست . باید فکر این را بکنیم که حالا که رفتیم ، آن جا از ما می پرسند که شمایی که رییس جمهور بودید برای مردم چه کردید ؟ شمایی که وزیر بودید برای مردم چه کردید ؟ شمایی که وکیل بودید برای مردم چه کردید ؟

ادامه مطلب ...

عملی که ثوابش ده برابر حج است

خداوند متعال می فرماید:« اما کف به کناری می افتد و نابود می شود ولی آنچه به مردم سود
می رساند در زمین می ماند . خداوند اینچنین مثال می زند.» (1)

از رسول خدا (ص) پرسیدند: محبوب ترین مردم کیست؟ فرمود: آنکس که وجودش برای مردم سودمندتر باشد. (2)

در حدیثی دیگر پیامبر اکرم فرمود: «مردم جیره خواران خداوندند، محبوبترین آنها نزد خداوند کسی است که سودش به عائله خدا برسد و خانواده ای را خوشحال کند. » (3)

ادامه مطلب ...

قاطعیت و مدارا از دیدگاه امام علی (ع)

قاطعیت، به معنای اجرای مناسب و به موقع قانون و بهره گیری از قدرتِ مشروع در جهت اجرای عدالت است و مدارا به معنای سعه صدر و تحمّل آرای دیگران. در این مقاله این دو مفهوم با استفاده از کلام و سیره امام علی(ع) تجزیه و تحلیل می‏شوند و مواردی مانند مدارای حضرت با خلفای قبل از خود و 25 سال سکوت، قاطعیت و مدارای ایشان در برابر مخالفان حکومت (اصحاب جمل، صفیّن و خوارج) بررسی می‏گردد. دعوت کارگزاران به مدارا و قاطعیت، قاطعیت در اجرای عدالت و نفی تبعیض، اجرای عدالت و قاطعیت در برابر تخلف کارگزاران، قاطعیت در اجرای احکام و قوانین الهی، قاطعیت در برابر تخریب‏کنندگان فرهنگ اسلامی و باورهای دینی و شدت عمل نسبت به معترضان و منتقدان توطئه‏گر، نمونه‏های عملی مطرح شده در این خصوص هستند

ادامه مطلب ...

رشوه از نظر اسلام

اسلام رشوه را در هر شکل و قیافه‏اى محکوم کرده است، در تاریخ زندگى پیغمبر اکرم (ص) مى‏خوانیم که: به او خبر دادند یکى از فرماندارانش رشوه‏اى در شکل هدیه پذیرفته، حضرت بر آشفت و به او فرمود: «کیف تاخذ ما لیس لک بحق‏؟!»؛ چرا آنچه حق تو نیست مى‏گیرى؟ او در پاسخ با معذرت خواهى گفت: «لقد کانت هدیة یا رسول اللَّه‏»؛ آنچه گرفتم هدیه بود اى پیامبر خدا. پیامبر (ص) فرمود: «ا رأیت لو قعد احدکم فى داره و لم نوله عملا ا کان الناس یهدونه شیئا؟»؛ اگر شما در خانه بنشینید و از طرف من فرماندار محلى نباشید آیا مردم به شما هدیه‏اى مى‏دهند؟ سپس دستور داد هدیه را گرفتند و در بیت المال قرار دادند و وى را از کار برکنار کرد «الامام على (ع) جلد اول صفحه ۱۵۵- ۱۵۶».

ادامه مطلب ...

پیامد پدیده رشوه در جامعه دینی

على (علیه السلام) برآشفت و فرمود: «هبلتک الهبول اعن دین الله اتیتنى لتخدعنى؟... و الله لو اعطیت الاقالیم السبعة بما تحت افلاکها على ان اعصى الله فى نملة اسلبها جلب شعیرة ما فعلته و ان دنیاکم عندى لاهون من ورقة فى فم جرادة تقضمها ما لعلى و لنعیم یفنى و لذة لا تبقى»؛ سوگواران بر عزایت اشک بریزند، آیا با این عنوان آمده اى که مرا فریب دهى و از آیین حق باز دارى؟... به خدا سوگند اگر هفت اقلیم را با آنچه در زیر آسمانهاى آنها است به من دهند که پوست جوى را از دهان مورچه اى به ظلم بگیرم هرگز نخواهم کرد، دنیاى شما از برگ جویده اى در دهان ملخ براى من کم ارزش تر است على را با نعمتهاى فانى و لذتهاى زودگذر چه کار؟...

ادامه مطلب ...

اینها مسئولین شهر ما در بندرترکمن هستند ای برادر ! ؟

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 













پس بخوان تبیین ویژگی‌های مدیران از دیدگاه حضرت علی علیه السلام در نهج‌البلاغه را ای برادرو خواهرم !

اگر حساسیت مردم نسبت به صفات و شروط لازم برای زمامداران کاسته شود یا بی‌رنگ گردد، آنگاه هر بی‌صلاحیت و فاقد اهلیتی می‌تواند در رده‌های مدیریتی قرار گیرد و تباهی‌ها به بار آورد. امام علی(ع) چنین هشدار داده‌اند: «بی‌گمان مردمان هلاک شدند آن‌گاه که پیشوایان هدایت و پیشوایان کفر را یکسان شمردند و گفتند: هر که به جای پیامبر(ص) نشست، چه نیکوکار باشد و چه بدکار اطاعت او واجب است پس بدین سبب هلاک شدند»

ادامه مطلب ...

امر به معروف و نهى از منکر

در نظام اعتقادى اسلام، امر به معروف و نهى از منکر، جایگاه خاصى دارد که بدون فهم آن، نمى‏توان جایگاه آن را در منظومه فکرى امام على‏علیه السلام دریافت. بدین روى به‏اجمال نظرگاه قرآن کریم را درباره این فریضه، یادآور مى‏شویم:


ادامه مطلب ...

پیش بینی پیامبر. تفاوت جنگ ها. انحراف خواص. سرچشمه فتنه ها

واقعیت هاى تاریخى آن زمان نشان مى دهد که پیشنهاد عدم تعقیب طلحه و زبیر بسیار ساده لوحانه بود؛ چرا که نقشه این بود که آنها بصره و سپس کوفه را در اختیار خود بگیرند و معاویه با آنها بیعت کند و در شام از مردم نیز براى آنان بیعت بگیرد و به این ترتیب بخش هاى عمده جهان اسلام در اختیار جاه طلبان پیمان شکن قرار گیرد و تنها مدینه در دست على(ع) بماند.

ادامه مطلب ...

توسعه سیاسی از دیدگاه امام علی (ع) - قسمت سوم

حضرت علی (ع) ، پس از قبول حکومت نیز ، بی ارزشی آن را یادآور شده و انگیزه خود را از پذیرفتن حکومت ، چنین ذکر می کند :

« به خدایی که دانه را کفید (شکافت ) و جان را آفرید ، اگر این بیعت کنندگان نبودند و یاران حجت برمن تمام نمی نمودند و خدا علماء را نفرموده بود تا ستمکار شکمباره را برنتابند و به یاری گرسنگان ستمدیده بشتابند ، رشته این کار از دست می گذاشتم و پایانش را چون آغازش می انگاشتم و چون گذشته خود را به کناری می داشتم و می دیدید که دنیای شما را به چیزی نمی شمارم و حکومت را پشیزی ارزش نمی گذارم .»


ادامه مطلب ...

اهمیّت حفاظت اطّلاعات از دیدگاه امام علی(علیه السلام)-قسمت دوم

از دیدگاه امام على علیه السلام ارزیابى دقیق رفتار و گفتار انسانها یکى از راه هاى کشف واقعیّت است . زیرا انسانها به آنچه دارند و مى اندیشند زنده اند، و کُنش ها و واکنش هاى آنان به اندوخته هاى مغز و جانشان بى ارتباط نیست که نیکو سروده اند:

ادامه مطلب ...

همیّت حفاظت اطّلاعات از دیدگاه امام علی(علیه السلام)-قسمت اول

در جنگهاى صدر اسلام یکى از علل پیروزیها و خط شکنى هاى حضرت امیرالمؤ منین علیه السلام رازدارى و حفظ اسرار نظامى در عملیّات هاى گوناگون بود که مى توانست دشمن را غافلگیر کند، و فرصت هرگونه تحرّکى را از دشمن صلب کند مانند : عملیّات (( ذات السّلاسل ))

ادامه مطلب ...

امام علی علیه السلام فرمان داد آن را آماده سازد: ولی وی سرباز زد و گفت: ای امیرمؤمنان! این ثروت را در دوران حکومت تو به دست نیاورده ام. امام فرمود: «به خدا سوگند، اگر آن را در بیت المال مسلمین برنگردانی، این شمشیر را چنان بر تو فرود آوردم که هر چه خواست از تو بازستاند(۲۴) پس اشعث اموال را آورد و امام آن ها را از او گرفت و به بیت المال برگرداند


ادامه مطلب ...

نظارت در حکومت علوی-قسمت اوّل


هرچند مهم ترین پشتوانه فکری و دینی در اسلام برای اعمال نظارت، اصل امر به معروف و نهی از منکر می باشد، اما پیامبر مکرم اسلام صلی الله علیه و آله صرفا به بیان این اصل و مفاد و منافع آن اکتفا نکردند بلکه بنا بر گزارش های تاریخی، راهکارهای عملی برای اجرای نظارت و نهادینه کردن آن در جامعه اسلامی بیان فرمودند

ادامه مطلب ...

با تمام ریزه کاری ها (موسوی خوئینی‌ها)

مرد خاکستری اصلاحات را بشناسید

پیشینه مجهول موسوی خوئینی ها

پرونده انفجار نخست وزیری توسط گروهی به مسئولیت بهزاد نبوی خارج از روال قانونی و قضایی تحت بررسی قرار گرفت؛ با حساسیت قوه قضائیه و انحلال‌این کمیته، در اولین مراحل تحقیق گروه، نبوی مورد سوءظن بازپرس ویژه قرار می‌گیرد و به دستور وی، این گروه منحل و بعضی از اعضای آن بازداشت می‌گردند. اما بهزاد نبوی با برخورداری از اهرم‌های فشار گوناگون توانست مانع از رسیدگی کامل به پرونده گردد. یکی از پشتیبانان او در این عرصه، موسوی خوئینی‌ها بود. او مانع از بازجویی از حجاریان و نبوی می‌گردد و حتی آنگونه که برخی از حاضران نقل می‌کنند، خوئینی‌ها با جعبه شیرینی به دیدن متهمین می‌رود و آنها را دعوت به استقامت کرده و از رهایی نزدیک آنها خبر می‌دهد.

ادامه مطلب ...

وقتی تسامح با فتنه گران منجر به گستاخی آنها می شود

  

نشانه های ناامیدی جریان فتنه از چراغ سبز نظام علنی می‎شود/ فرار به جلو خوئینی‌ها برای تحمیل ورشکستگان فتنه 88 به نظام


ادامه مطلب ...

چراغ سبز موسوی خوئینی‌ها به نتانیاهو و پرز

مومنان نباید کافران را به‌جای مومنان اولیای خود بگیرند، و هرکس چنین کند به‌ هیچ وجه از (حزب) خدا نخواهد بود،مگر اینکه به نوعی از آنان تقیه کنید. و خدا شما را از (نافرمانی) خودش برحذر می‌دارد و بازگشت، فقط به سوی او است.

ادامه مطلب ...

خطبه امام سجاد در مسجد کوفه چه بود؟

با سکوت مردم، امام که در غل و زنجیر بود، رو به مردم کرد و پس از حمد و ثنای الهی و صلوات و درود بر پیامبر(ص) فرمود: «ای مردم کوفه! هر کس مرا نمی‌شناسد، بشناسد و بداند که ...

ای مردم کوفه! به خدا سوگندتان می‌دهم، آیا می‌دانید که شما به پدرم نامه نوشتید، ولی سپس پیمان شکستید و نیرنگ زدید؟ با او عهد و پیمان بستید، ولی در مقابلش لشکر آراستید؟


ادامه مطلب ...

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

بررسی و شناخت منافقین از دیدگاه قرآن کریم "قسمت اول"

یَا أَیُّهَا الَّذِینَ آمَنُواْ لاَ تَتَّخِذُواْ بِطَانَةً مِّن دُونِکُمْ لاَ یَأْلُونَکُمْ خَبَالاً وَدُّواْ مَا عَنِتُّمْ قَدْ بَدَتِ الْبَغْضَاء مِنْ أَفْوَاهِهِمْ وَمَا تُخْفِی صُدُورُهُمْ أَکْبَرُ قَدْ بَیَّنَّا لَکُمُ الآیَاتِ إِن کُنتُمْ تَعْقِلُونَ ﴿س آل عمران آیه 118﴾

اى کسانى که ایمان آورده‏اید از غیر خودتان [دوست و] همراز مگیرید [آنان] از هیچ نابکارى در حق شما کوتاهى نمى‏ورزند آرزو دارند که در رنج بیفتید دشمنى از لحن و سخنشان آشکار است و آنچه سینه‏هایشان نهان مى‏دارد بزرگتر است در حقیقت ما نشانه‏ها[ى دشمنى آنان] را براى شما بیان کردیم اگر تعقل کنید (118)

ادامه مطلب ...

حزب اللهی کیست؟

حزب اللهی از دیدگاه قرآن چه کسی است؟و آیا قرآن نسبت به ایشان توجه خاصی دارد؟ حال وظیفه ی حزب اللهی ها چیست؟

حزب به چه معناست؟

حزب در ادبیات فارسی و عربی از پیشینه زیادی برخوردار است. حزب در لغت به معنای جماعتی از مردم، پیروان و هم مسلکان شخص، بهره و قسمت آمده است. راغب اصفهانی در المفردات در تبیین مفهوم قرآنی آن بر این باور است که حزب به جماعتی اطلاق می شود که با شور و حماسه از آرمان های مشترک خود دفاع کنند: «الحزب جماعة فیها غِلَظ.» و گفته شده است که با توجه به ادبیات و مفاهیم قرآن کریم «حزب تجمع گروهی است که بر اندیشه و هدف واحدی توافق داشته باشند و از آن با حمیت دفاع کنند.»( حسن مصطفوی، التحقیق فی کلمات القرآن، تهران، دارالکتب الاسلامیه، 1361)